اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

تبلت Pad ۶ Max شیائومی رونمایی شد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۱۷۹۲۰۶
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
تبلت Pad ۶ Max شیائومی رونمایی شد + مشخصات و قیمت
شیائومی پد ۶ مکس تبلت به نبرد آیپد‌های اپل آمده است.

به گزارش شهرآرانیوز - شیائومی امروز در جدیدترین مراسم رونمایی از محصولاتش، از تبلت پرچمدار خود رونمایی کرد. شیائومی پد ۶ مکس تبلت تازه‌وارد این کمپانی چینی محسوب می‌شود که به نبرد آیپد‌های اپل آمده است. ویژگی‌هایی از جمله چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، نمایشگر غول‌پیکر ۱۴ اینچی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این محصول را به بهترین تبلت شیائومی بدل می‌کند.

شیائومی پیش‌تر از تبلت‌های پد ۶ و پد ۶ پرو با قیمت ارزان‌تری رونمایی کرده بود. حال شیائومی پد ۶ مکس پا به عرصه رقابت با تبلت‌های سری Galaxy Tab S سامسونگ و آیپد‌ها گذاشته است. این تبلت پرچمدار از مشخصات ویژه‌ای بهره می‌برد. چینی‌ها پد ۶ مکس را با نمایشگری غول‌آسا و ترکیب نرم‌افزاری جدید برای داشتن تجربه مالتی تسکینگ کم‌نقص بهینه‌سازی کرده‌اند. در ادامه از مشخصات و قیمت این تبلت پرچمدار صحبت خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت تبلت شیائومی پد ۶ مکس

تبلت Pad ۶ Max شیائومی رونمایی شد + مشخصات و قیمت

جدیدترین تبلت شیائومی به نمایشگر بزرگ ۱۴ اینچی از نوع IPS LCD با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۲.۸K مجهز شده است. این در حالیست که تبلت‌های پرچمدار اپل و سامسونگ به نمایشگر سوپر امولد یا مینی LED مجهزند. با این حال قیمت پد ۶ مکس نسبت به آن‌ها کم‌تر است و شاید استفاده از چنین پنلی برای نمایشگر آن قابل‌توجیه باشد. تبلت پرچمدار شیائومی از قلم مخصوص با تاخیر در پاسخگویی ۵ میلی‌ثانیه‌ای هم پشتیبانی می‌کند. کیبورد مخصوص آن را نیز می‌توانید از فروشگاه‌های رسمی شیائومی تهیه کنید.

شیائومی از مجموعه بلندگو‌های استریوی هشت‌گانه در این دستگاه استفاده کرده که انتظار می‌رود یکی از بهترین‌ها در دنیای تبلت باشد. بدنه شیائومی پد ۶ مکس از جنس فلز است. وزن و ضخامت آن نیز به ۷۵۰ گرم و ۶.۸ میلی‌متر می‌رسد که با توجه به ابعاد تبلت، ارقام قابل‌قبولی هستند.

قلب تپنده جدیدترین تبلت شیائومی، چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ است. ۲۵۶، ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی در کنار ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم این چیپ را همراهی می‌کنند. سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته اختصاصی MIUI Pad ۱۴ نیز در این تبلت به‌شکل پیش‌فرض ارائه می‌شود. با توجه به عملکرد سخت‌افزاری قدرتمند و ترکیب نرم‌افزاری به‌روز، تبلت شیائومی Pad ۶ Max عملکردی سریع و روان خواهد داشت.

دوربین اصلی این تبلت شیائومی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی در کنار ماکروی ۲ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی آن نیز رزولوشن ۲۰ مگاپیکسلی را داراست. این نماینده تازه‌وارد شیائومی از باتری حجیم ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی قدرت می‌گیرد. قابلیت شارژ سریع دیگر دستگاه‌ها از طریق این تبلت با توان ۳۳ وات نیز مهیاست.

قیمت مدل‌های مختلف حافظه داخلی و رم تبلت شیائومی پد ۶ مکس به‌شرح زیر است:

مدل ۸/۲۵۶ گیگابایت: ۳۷۹۹ یوان (۵۲۳ دلار)
مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایت: ۳۹۹۹ یوان (۵۵۱ دلار)
مدل ۱۲/۵۱۲ گیگابایت: ۴۳۹۹ یوان (۶۰۶ دلار)
مدل ۱۶/۱۰۲۴ گیگابایت: ۴۷۹۹ یوان (۶۶۱ دلار)

شیائومی این تبلت را در جشنواره پیش‌فروش خود با ۲۰۰ یوان تخفیف (معادل ۲۸ دلار) به‌فروش می‌رساند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->